En heldag och övernattning med Kiwiii <3

Idag vaknade jag kl 10.30 va lite seg på morgonen men vaknade till när jag gjorde en kopp kaffe + åt lite frukost. Sen ringde jag kiwii och fråga när vi skulle mötas i stan. Vi träffades i Brunnsparken kl 14.30 och det var så kul att ses igen för det var ungefär en månad sen vi sågs! Jag skulle få min ett halvår present att vi har känt varandra i ett halvår av underbar vänskap av kiwii idag som var att jag fick välja ett cafe och hon skulle betala! Jag valde kafe vanilj, det var så gott! Vi delade på kycklingsallad sedan fick jag välja fika och då valde jag Jordgubbspaj med vaniljvisp. ♥  Vi kollade också i en del affärer och vi hittade en del fint! Vi hittade en så snygg tröja som det stod I ♥ GBG - som vi skall köpa för vi hann inte handla den för vi fick bråttom till bussen! Vi handlade lite gott till kvällen på hemköp på frölunda torg medans vi väntade på andra bussen hem mot mig så vi handlade : Coca-cola, godis, chips dill dipp och vi hittade 2 filmer vi skall se ikväll dom heter Flightplan och 10 orsaker att hata dig så nu hade jag tänkt se dom filmerna med min underbaraste Kelly men kallas kiwii enligt mig! Man får se när man somnar ikväll beror när filmerna är klara och vi hoppas att det inte bli lika mycket åska och buller inatt som natten till idag!

Jag Älskar Dig Kiwiii  

Du betyder mycket för mig 

Nu skall jag avsluta att skriva för ikväll !

Godnatt !

Här är bilder från idag nedanför 







Kommentarer
Postat av: athenas

Mums vad pajen ser god ut!

2010-07-14 @ 10:51:02
URL: http://athenas.se
Postat av: athenas

20 oktober i Tyskland Berlin

25 oktober i Frankrike Paris

1 november i Schweiz Zurich

4 november i England Manchester

10 november i England London kommer Linkin Park till ;) hihi och några andra ställen!

2010-07-16 @ 11:26:50
URL: http://athenas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0