Gothia Cup 2010 ♥

PANIK...Jag försov mig det första jag gjorde idag när jag skulle börja jobba!  Jag ställde klockan på 7.30 men vaknade 8.45 och jag börjar 10.00 och jag som inte har packat klart det jag skall ha med mig till skolan!  Så nu är det bråttom...Man är så stressad hoppas man inte glömt något men då bara hem hämta för bor så nära skolan tack och lov!!
Så nu är det dags för Gothia cup - Skolvärd 2010.
Hoppas det kommer bli en fin vecka men tror nog själv ganska lite sömn för oss skolvärdar!
Nu är det bara att ge fin service för alla lag vi skall ta hand om och det är länderna:
Sverige
Norge
Tyskland
Lithuania
Hoppas att dessa lag inte kommer stöka ner eller vara jobbiga på vår skola!
Men det gäller vara hård från första början säga reglerna och allt som gäller på skolan egentligen hela veckan!
Nej nu måste jag avsluta här för skall kolla om jag klar med all packning och sen är det dags gå till skolan!
Toppen att det spöregna med men lär jag klara!!
Kram från lilla mig  ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Fin blogg du har :)

2010-08-07 @ 23:50:53
URL: http://dunderfel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0